Monday, March 11, 2013

MENGAPA SAYA MEMILIH ECOSWAY FARMASI

Assalamualaikum..

Terlebih dahulu terima kasih kepada anda kerana sudi meluangkan masa untuk membaca tentang perniagaan ecosway farmasi ini.

sebelum saya meneruskan dengan penerangan lebih terperincin saya ingin berkongsi serba sedikit bagaimana saya boleh menyertai biz ini walaupun sebelum ini saya sudah menyertai berbagai biz MLM, ENETWORKING, JUAL PAKAIAN KANAK2 & TUDUNG SECARA ONLINE & OFFLINE SERTA PENGALAMAN GAGAL DALAM PERNIAGAAN KEDAI SERBANEKA RM2.

Syukur Alhamdulillah walaupun saya pernah berkata dalam hati untuk tidak melakukan apa2 biz tetapi Allah masih lagi membuka pintu hati saya untuk melakukan perniagaa lagi.

mungkin saya terlalu percaya dengan "9/10 punca rezeki adalah dari perniagaan" jadi hati saya sentiasa terbuka untuk melakukan perniagaan lagi.

Pada tahun in saya bermula dengan menjual produk MAIXARA C-SENTIAL & alhamdulillah mendapat sambutan menggalakan dan jika dikira untung bersih dalam masa kurang 3minggu mencecah RM1K.

Dalam saya sibuk mempromot produk MCS saya terjumpa iklan dari En.Azizul yang bertulis

"Ramai orang berazam setiap tahun, tapi tak ramai yang punyai kesungguhan untuk mencapai azam mereka!!! Atau tak tahu mana nak mula??Bermula disini Memiliki Perniagaan FARMASI sendiri.
Bantuan MODAL RM 1 juta ditanggung sepenuhnya oleh syarikat BERJAYA GROUP BERHAD dan tidak perlu bayar balik.
Kursus di sediakan.Keuntungan RM 20K ke RM 100K sebulan berminat sms, WhatsApp @ call terus ke> 0183660788"


sebab utama saya berminat dengan ecosway farmasi ni sebab sambutan terhadap supplement maixara c-sential.. ia menunjukan bahawa orang sekarang mementingkan kesihatan & kecantikan.

& saya jenis yang pantang nampak peluang mesti nak tahu dengan lebih lanjut..resiko saya tolak tepi..hehe

so tanpa banyak cerita saya berjumpa EN.Azizul di alamanda putrajaya untuk melihat & mendengar penjelasannya..

Perjumpaan kali pertama


Sebenarnya dalam perjalanan nak jumpa En.Azizul.. cakap dekat husband kalau kena bayar banyak2 xnak la join..hehe

sekali bila dah dengar penjelasan step by step walaupun kena bayar RM5100 Allah buka kan hati juga untuk menyertai ecosway farmasi ni.

lagi pun cara En.Azizul tidak terlalu memaksa kita..tapi in shaa Allah akan tunjukan cara macam mana untuk kita berjaya dapat kedai yang kita impikan.

so selepas berjumpa saya terus lakukan seperti mana En.Azizul lakukan.. 
Ăšntuk berjaya kita perlu ikut apa yang orang berjaya lakukan sehingga dia berjaya''

saya share plak peluang ni dengan rakan2 FB,EMAIL & FORUM

seminggu selepas itu

saya datang lagi bersama prospek saya plak

prospek saya hana from sg.besi semoga sama2 berjaya, ada lg sorang tapi xsempat ambil gambar.

in shaa Allah..this weekend dah ada 3 orang set appointment. 

kenapa saya perlu cari prospek?
sebab saya tak ada modal yang banyak..dan untuk banyakan cawangan kedai dibawah saya..lagi banyak cawangan lagi banyak komisyen saya dapat. Atau dalam istilah lain 'biz networking'.

saya berharap kali ni saya berjaya..
pengalaman gagal saya yang lalu saya jadikan sebagai panduan untuk hari ini dan akan datang ;)


Tinggal kenangan
IMPIAN BARU KAMI
serba sedikit yang dapat saya kongsikan.. seterusnya saya akan cuba jelaskan tentang perniagaan ini.. supaya anda lebih jelas dan faham tentang biz ini.

untuk appoitment & penerangan lebih lanjut boleh hubungi saya

sara : 0123444967
email : ct_sara01@yahoo.com/esaragshop@gmail.com

Terima kasih

No comments:

Post a Comment